מיקום המשרה: חיפה- נווה שאנן
היקף המשרה: חצי משרה- נדרשת גמישות כולל עבודה בשעות אחה"צ וערב
תחילת עבודה: מהלך חודש פברואר
התפקיד כולל:
- אחריות על תפעול שוטף של המשרד.
- ניהול לוגיסטי וארגוני של הפעילות במשרד- תיאום חדרים, מענה טלפוני וכדומה.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות.
- עבודה מול ספקים ורכש (חברת ניקיון, הזמנת ציוד משרדי וכדומה)
- יצירת סביבה משרדית נעימה ומסודרת (ניקיון קל וסדר במידת הצורך)
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידים דומים – חובה.
- יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
- ידע בתוכנות אופיס ובמערכות מחשוב בסיסיות.
- מחויבות לעשייה חברתית וערכית.
מייל לשליחת קו"ח: hr@kvn.org.il